توهین به آیت اله ایمانی توهین به کل فارس است/ اظهارات مطهری را محکوم میکنم

توهین به آیت اله ایمانی توهین به کل فارس است/ اظهارات مطهری را محکوم میکنم

 

توهین به آیت اله ایمانی توهین به کل فارس است/ اظهارات مطهری را محکوم میکنم

به گزارش نخل بیدار حجه الاسلام محمد حسن پناهیان امام جمعه فراشبند در گفت وگویی تلفنی با خبر نگار نخل بیدار با اشاره به قضایای اخیر در مورد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت :هرگونه عملی خارج از خط و مشی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) محکوم است وهرکس با ولایت ، با شهدا و با نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشد از نظر ما مطرود است.

 

امام جمعه شهرستان فراشبند با محکوم کردن اهانت علی مطهری به نماینده ولی فقیه در این استان، گفت: آیت الله ایمانی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در فارس است و توهین علی مطهری به شخص ایشان توهین به کل استان فارس است و اظهارات مطهری را محکوم می کنم و پشتیبانی خود را از آیت الله ایمانی اعلام میکنم .

 

وی با اشاره به برخود عده ای از دانشجویان علیه مطهری در شیراز بیان داشت: برخورد با گوجه و حمله ور شدن به هیچ کس صحیح و عقلایی نیست و جناب مطهری نیز باید بداند، این رفتار از سوی بچه های حزب الهی و سپاه صورت نگرفته بلکه حرکت دانشجوهای بیداری بودند که گر چه کمی تند روی از خود نشان دادند ولی نشان دادند که تحمل حرکاتی این چنینی از سوی نماینده ای مجلس که قصد ایجاد تنش در فارس را دارد را ندارند.

امام جمعه فراشبند آرامش و تبعیت از ولایت را خواسته امروز مردم وپیروان خط امام ورهبری دانست وبیان کرد: هرکس قصد ایجاد تنش در فارس را داشته باشد  از نظر ما مطرود است .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : با ولایت تا شهادت
تاریخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: